Kuala Lumpur naar Amsterdam

9 augustus 2014 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Vanochtend op tijd opgestaan. We werden netjes opgehaald met het golfkarretje en stopten eerst even bij het restaurant om te ontbijten. Auto stond daarna weer klaar en is het toch weer gelukt om ons met koffers en al in de auto te krijgen. De medewerkers keken verrast ha ha. Rond 7 uur zijn we op weg naar het vliegveld gereden en in 1x goed! Netjes auto ingeleverd en alles liep vlot. Er stond al een lange rij om in te checken, dat was niet handig gedaan. Ingecheckt en we weer met de monorail naar de gate. We vertrokken netjes op tijd, 10.30 uur. We zaten helaas allemaal verspreid over het vliegtuig van helemaal voor tot de laatste rij achter. Niet erg handig, maar we maakte ons er niet druk over. Karin en Jesse hadden geruild met iemand zodat zij nog wel naast elkaar zaten. Vlucht ging verder prima. Overstap van 1.45 minuten ging echt helemaal goed in Dubai. Op Schiphol werden we al gebeld door de taxichauffeur en ja... daar zijn we dan al weer in Nederland.

Nu alleen nog de herinneringen/foto's/video's om deze onvergetelijke reis weer te herbeleven!