Avani Sepang Goldcoast Resort

7 augustus 2014 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Heerlijk geslapen in ons kingsize bed! Iedereen eigen slaapkamers en heel ruim! Er stonden al wat fietsen klaar die je gratis kan gebruiken omdat het een aardig eind lopen is. In het midden van de Palm is en zwembad met restaurant. Daar hebben we ontbeten. Zo uitgebreid hadden we het nog nooit gezien. Pizza's/maleisisch/indisch/ salades/vers bruin brood!/toetjes/fruit/gebakjes/ pannenkoeken/eieren/noodle soepen zelf samen stellen noem maar op! Na het uitgebreide ontbijt zijn Léon en Karin een wandeling gaan maken over het park en weer lekker teruggefietst. Het grappige is dat als je ergens een fiets ziet staan, je deze kan pakken en lekker gaan fietsen. Het gebeurt natuurlijk ook dat je de fiets ergen neerzet en kom je terug... ja fiets weg! Geen nood, dan pak je toch een andere? Goed systeem!  Beetje gammele fietsen maar ach... iedereen rijdt er natuurlijk op. De dag ging snel voorbij. Jesse, Sannah, Jos & Marianne waren even lekker aan het genieten van het huisje. Er werd aangebeld en werd er een mooi bloemstuk bezorgd! Niemand jarig maar erg mooi voor de tijd dat we er zijn.  Best veel wind dus Sannah en Jesse hebben niet gesurfd vandaag waar ze toch a de hele vakantie naar uitkeken. Hier is het net als in Nederland veel verschil tussen eb en vloed. Terwijl je dit in het Oosten op Redang veel minder last van had. Hierdoor kan je moeilijk in de zee zwemmen en was ook niet echt een aantrekkelijk strand. Heerlijk buffet gegeten waar ook het ontbijt was. Weer van alles te krijgen, veel verschillende soorten gegeten, heerlijk gewoon0

08-08: Dag erna gingen Sannah & Jesse direct na het ontbijt naar het strand om te surfen, suppen en kanovaren. Dat was leuk! Zelfs Jos ging nog even kanovaren. Leuk dagje gehad! Leon kreeg 's middags een ontspannende rugmassage (nodig denk ik om weer fris naar huis te gaan;-) en Marianne kreeg een pedicurebehandeling en Sannah een manicure dus die kwam weer met mooie nageltjes terug. Jesse hadden we beloofd dat hij misschien nog mocht karten. De baan lag meteen uit het resort. Jesse en Karin erheen maar hij had pech.. niet meer open. Wel pijl en boogschieten en paintballen, dat was natuurlijk ook erg leuk! Het werd al donker en we hoefden niet terug te lopen, er werd gebeld zodat we netjes werden opgehaald door het busje van het resort, wat een luxe zeg!! Ze zijn allemaal erg vriendelijk. Laatste avond hebben we lekker een pizza laten bezorgen in ons huisje. Te bestellen via de tv, natuurlijk alleen al leuk om een keer te doen. Pizza kostte RM15 = € 3,75 dus dat is niet duur! Konden we nog lekker genieten van ons mooie huis. Lekker op de terrassen gezeten met uitzicht op de ondergaande zon, wat wil je nog meer! Mooie loungematrassen lagen er dus lekker relaxen. Laatste avond is al weer aangebroken. Wat hebben we toch een fijne tijd gehad en veel beleefd deze vakantie!