Penang - Kuala Lumpur

30 juli 2014 - Bayan Lepas, Maleisië

Vanochtend werden we om 8.30 opgehaald door de taxi op weg naar het vliegveld van Penang. We vliegen om 10.45 naar Kuala Lumpur. In Nederland is het 6 uur vroeger.  We zijn nu aan het wachten op het vliegtuig en daarom hebben Jos, Sannah & Jesse even lekker in een relaxstoel gezeten. LOL. We hoorde ze oehh ahh roepen, best pijnlijk zo'n relaxstoel ha ha

1. Agnita:
    30 juli 2014
    Hallo allemaal,
    Wat een verhaal, jullie hebben weer veel beleeft zeg!
    Het reizen naar de volgende plek gaat jullie goed af, echte back packers alleen dan wel met een paar grote koffers hihih lol!
    Ook De natuur foto's zien er geweldig uit....die kleuren groen en rots partijen, echt indrukwekkend.
    O ja en over die regenbui, hier heeft het ook een dag zo hard geregend dat er in sommige gedeeltes van Nederland de straten blank stonden en er foto's waren van mensen op hun luchtbed zwemmend in hun straat!
    In berkel geen heavy overlast de tuinen hebben alleen wel voor een week water gekregen. Nu is het weer prachtig weer en de cavia's staan lekker buiten :-)
    Veel plezier vakantie gangers xxx agniet en de rest