Ipoh

22 juli 2014 - Ipoh, Maleisië

Onze reis naar Ipoh met de trein ging prima! We werden met de taxi opgehaald vanaf hotel naar het station, een ritje van 10 minuten. Trein is netjes geregeld in Maleisië.  2 uurtjes met de trein en eindstation was Ipoh. Dag ervoor belde mr. Wong al dat hij taxibusje had geregeld en dat hij klaar zou staan bij het station.  Daar aangekomen stond er al meteen weer een man klaar met een bordje: Mr Wong. Het duurde ongev 10 minuten voordat we in Haven Lakeside waren. Wowwww wat een mooie plek hier! Mw. Wong liet ons het appartement zien en Mr Wong was al druk aan het kletsen dat hij al iemand had geregeld om ons morgen door Ipoh tennissen en taxi e.d.  Pff je werd er hieperdepiep van hoe druk die Chinese mensen kunnen praten! ;-). Even relaxen aan het zwembad nu om weer even alle indrukken te verwerken. Uitzicht op mooi meertje met een grote rots wat wel 400 miljoen jaar oud zou zijn. Kan best eens zijn dat ik het niet goed gehoord heb, in ieder geval heeeel oud! Op die rots klimmen allemaal kleine aapjes. In het meertje hebben we 2 kleine kaaimannen gezien dus dat wordt niet voetje baden voordat er wat tenen af zijn. Morgen hebben we afgesproken dat we naar de Cameron Highlands gaan met z'n 4-en. Jos & Marian blijven bij het zwembad. Ben benieuwd!

1. Agnita:
    24 juli 2014
    Hoiiiii, wat een leuke foto's van die apen...zo te zien was dat dikke lol hihi.
    Enne die kaaimannen, laat die wat anders eten dan jullie tenen!
    Veel plezier bij de Cameron highlights en Jos en Marian relax ze bij het zwembad :-)
    Groetjes uit Berkel xxx