Ipoh

24 juli 2014 - Ipoh, Maleisië

Vanochtend lekker heel rustig aan gedaan, lekker gerelaxed. We hebben een taxi laten komen zodat we naar Lost world of tambum. Dat is een waterpark.  Dacht dat het meer alleen glijbanen waren maar toen we daar aankwamen bleek het een soort pretparken te zijn met een kleine zoo. Ook lieten ze zien hoe ze vroeger tin vonden. Daar staat ipoh ook bekend om, de tinmijnen. In het dierentuintje kon je een slang aanraken én om je nek doen maar daar waren geen vrijwilligers voor.  Wasbeertjes kon je ook aanraken. Weer veel gezien en Sannah en Jesse hebben nog lekker de glijbanen getest.  Eind van de middag zijn we weer naar het hotel gegaan.  Jos en Marian opgehaald om ook het eten van gisteren te laten meemaken. We waren zelf weer een bezienswaardigheid voor al die Chinese mensen! Ze zijn allemaal behulpzaam en erg aardig. Weer spotgoedkoop gegeten allemaal. De taxi kwam ons netjes weer ophalen, want je zit in de middel of nowhere. Jos & Marian vonden het ook geweldig om mee te maken. Er zat zelfs een monnik lekker te eten. Lief mannetje en maar glimlachen. Daar wordt je helemaal vrolijk van!!