Pangkor eiland

25 juli 2014 - Pangkor, Maleisië

Vanochtend kwamen de eigenaren van ons gehuurde appartement (Mr Wong) naar ons toe en hij had al een taxi geregeld voor naar ons volgende bestemming, Pankor. Wat een aardige mensen en heel gastvrij. We kregen nog kleine donuts mee voor onderweg. Om 12 uur vertrokken we.  De rit duurde 2 uur en we kwamen net te laat voor de Ferry dus moesten even een uurtje wachten. Geen probleem, lekkere bankjes.  De overtocht duurde 15 minuten.  Toen we van de boot kwamen stonden er al allemaal roze taxibusjes klaar. 5 min met de taxi en we waren Er! Voor €2,50 taxiritje. Heerlijk zwembad voor onze neus dus Jesse kan maar weer zwemmen! Kamer op de begane grond dus plons... Zo er in! Het is een klein eiland waar alleen maar brommertjes en roze taxibusjes rijden. Grappig om te zien. We hoorde Nederlands praten! Wow, nog meer Nederlanders. Het is een kleinschalig complex maar er zitten blijkbaar veel Nederlanders. Weer eens wat anders. Morgen denk ik lekker relaxdagje. We willen nog wel even een trekkingtochtje maken met hangbruggen, lijkt me erg leuk, maar kan ook overmorgen. We blijven hier weer 3 nachtjes.

1. Henk Vos:
    27 juli 2014
    Bedankt voor die prachtige reisverhalen. We kunnen wel zien dat jullie genieten en ontzettend veel zien. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. We zullen er een op nemen.
    Geniet er maar van. Nog een heel fijne reis toegewenst en lieve groetjes van ons aan allemaal. Sjaan en Henk